del 21 - bio

Jag tröck snabbt ner den och kollade mina andra händelser och alla handlade om min och harrys kyss. Nåra skev: Oh I´m so happy for you guys! men dom flesta var bara hat. Allt ifrån: How could you take my boy?! Till: You doesen´t desurve him. You fucking hit him in his face bitch! osv.
Dom elaka orden sårade mig. Hur kunde dom bara skriva så till mig! Dom kände inte ens mig! Och harry hade ju sagt att han gillade mig. Gillade mig mycket. Jag hade inte blivit kär i honom pga att han var känd. Jag hade blivit kär i honom för att han var han. Inte för nått jävla kändis liv. Jag är inte den som bryr mig om vad folk tycker om mig men när folk som inte ens känner mig  dömmer mig för en bild blev det för mycket. Det gjorde ont i hela mig av dom hårda orden. Jag hade varit så säker förut vad jag skulle göra. Att jag skulle ge honom en chans och ge efter för min kärlek till honom men nu är jag inte så säker längre... Är allt hat verkligen värt min kärlek till Harry...?


Efter att ha funderat länge och läst igenom många hemska tweets slog det mig. Var jag tjejen som gav upp något för andra tyckte så? Var jag tjejen som någonsin tog åt mig av folkets ord? Nej. Det var jag verkligen inte. Jag skulle kämpa för detta. Jag kan inte låta någon förstöra detta nu. Den enda killen jag någonsin gillat så mycket. Min mobil plingade till.

Harry: we're done in the studio in two hours. picking you up then. xx

Jag log lite för mig själv och knappade in:

jennifer: okey! see you then ;) x

Jag klickade på skicka och gick ned till nerervåningen där jag hörde att de nu hade kommit hem. Jag möttes av en pizzalukt och såg att Lindsey höll i 4 pizza kartonger. Jag log och gick fram och tog de och bar dem till köket där jag tog fram en pizza slicer, Jag hade så gott som lärt mig vart allting låg nu. Mitt minne var nog ganska bra trots allt. Vi satte oss alla och åt.

- i'm going away in like 2 hours. Sa jag och kollade försiktigt upp på john och camille. Jag var borta väldigt mycket och de borde undra vem jag var med.

- reaally... sa Camille och log retsamt åt mig. And who are you meeting? a boy maybe?

Jag skrattade bara åt henne.

- Yes actually. He is really nice! I met him in sweden so I knowed him a bit before I moved here.

Camille log mot mig men hon sa inget mer. När jag ätit upp min pizza gick jag uup till min våning för att fixa kläder och hår. Jag skulle gå på bio med Harry och då måste man vara lite fin åtminstonde. Jag lockade håret i slappa enkla lockar. Bara för att få lite volym. Jag tog på mig ett par shorts med spets och drog på en vinröd tröja. Mer än så behövde jag inte klä upp mig. Jag kollade på klockan och om 20 minuter skulle han vara utanför. Jag hade ingen lust med att han skulle knacka på dörren så jag började sätta på mig skorna, Ett par vinröda converse för att passa min tröja. Se gick jag ut och satte mig på trottoaren, Efter ca 15 minuter kom en Harry och hämtade upp mig. Han gav mig en lång mysig kram. Det var något med hans kramar som gav mig ett riktigt lyckorus. Jag vill krama honom hela dagen, men han säppte taget och öppnade bildörren åt mig. 

Vi stod inne på biografen och hade svårt för att välja film. Efter mycket om och men kom Harry på idén att jag skulle blunda så skulle han snurra mig och sen skulle jag peka på en av affisherna och den skulle det bli. Jag blundade och Harry tog tt grepp runt min midja. "no peeking" viskade han i mitt öra och hela jag rös till. Det slutade med att det blev Dark shadows med johnny depp. Jag tyckte den verkade bra och Harry höll med. Om han verkligen tyckte den var så bra visste jag inte. Men han höll med iallafall.

Vi köpte biljetter längst bak i mitten och vi gick in på biosalongen. Det kom ganska mycket folk och Harry drog upp luvan på sin tröja och istället för att titta mot bioduken satt han mot mitt håll. Han sa ingenting utan bara satt och kollade på mig. Vi log mot varandra men ingen sa något. Harry tog sin hand i min och när ljuset dämpades satte han sig som vanligt igen. Fortfarande min min hand i hans. När en halvtimma av filmen gått verkade det som att Harry blev lite ointresserad för han tittade på mig istället för bioduken. Han böjde sig fram och kysste mig på kinden. Jag var inte så intresserad för att kyssas för tillfället så jag brydde mig inte om honom utan kollade bara på bioduken. 

harrys perspektiv
Filmen var inte så bra som jag trodde den skulle vara. Så jag vände mig istället mot Jennifer och bara kollade på henne. Hon var verkligen vacker. Jag böjde mig fram och kysste henne på kinden. Hon verkade inte ens reagera på det utan fortsatte titta på bioduken som ingenting. Jag tog huvudet närmare henne och kysste henne på halsen. Nu reagerade hon lite mer för hon fnittrade lite tyst. Jag fortsatte kyssa henne på halsen tills hon puttade bort mig och kollade djupt in i mina ögon. Hon närmade sig mig och tillslut tog jag det sista steget och kysste henne på läpparna. Vi fortsatte kyssas i något som kändes som en evighet. Kyssarna övergick till hångel men vi blev snabbt avbrytna av personen framför.

- Can you atleast be quiet? We're trying to watch the movie. Sa killen surt. 

Jag och Jennifer skrattade lite och precis när jag skulle kyssa henne så stoppade hon mig och vände blicken mot filmen. Hon visste verkligen hur hon skulle reta upp mig. Jag gillade det på något sätt.

Jag reagerade när det blev ljust i rummet. Jag hade tydligen slumrat till och det verkade inte Jennifer ha missat för hon satt i stolen bredvid och skrattade som en tok.

- aaaw you're sooo cute! how could you fell asleep? The movie was great! Hon förväntade sig inget svar utan hon reste sig ur stolen och väntade på att jag skulle resa mig upp jag med. Vilket jag gjorde snabbt. Jag tog tag i hennes hand och vi gick ut ur biosalongen. När vi väl var utanför såfrågade jag henne det jag velat fråga hela kvällen.

- do you want to hang at my place? we can bake, watch a movie or maybe... Jag avbröts av att hon kysste mig på munnen. 

- would love to. especially to bake. sa hon och log mot mig. Vi gick mot bilen och vi hoppade in och åkte raka vägen mot mitt hus. Louis hade sagt tidigare idag att han skulle till en kompis så vi skulle få vara själva. Vilket var skönt för jag ville verkligen vara själv med Jennifer.
här har ni då en del! idag ahr jag kollat på up all night live tour dvd! någon annan som fått/köpt den? den var helt otrolig  :')

gulliga personer
Postat av: Emma

Lika grymt kapitel som vanligt :D

2012-05-28 @ 21:01:01
Postat av: Alina

Grym del!! Jag har fått den, den var otrolig kändes som man själv var på konserten :Dx

2012-05-28 @ 21:45:08
URL: http://alinabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0