Presentation av Malin

Halloj, ja nu är det väl dags för mig att berätta vem jag är. Jag heter Malin Norberg och bor i Norrtälje som ligger ungefär en timme utanför Stockholm. Jag är 15 år gammal och jag går i 8:an. Vad jag själv tycker så är jag en glad och posetiv tjej som skrattar mycket (åt typ allt). Men det är bra för ett skratt förlänger livet har jag hört. Jag har igentligen lockigt hår och jag HATAR det men sedan ca 5 månader tillbaka har jag börjat platta håret varje dag (if you want to know).

På fritiden så är jag antingen med kompisar, pluggar eller tränar gymnastik. Jag går på truppgymnastik tre gånger i veckan och jag är även tränare i gymnastik två gånger i veckan. Det kan bli ganska stressigt men det funkar. Jag har gått på gymnatik i ca 4 år och jag har dansat i 5 år men har slutat med det nu eftersom det är så mycket i skolan nu och jag vill satsa mer på gymnastiken.

Jag har själv inte varit directioner så länge bara typ 3-4 månader men jag älskar killar lika mycket som om jag hade varit det i två år. Bara för att man har varit med sedan x-factor betyder inte det att man älskar dom mer än om man blir det nu.

Ja men nu vet ni mer om mig och jag hoppas att ni gillar våran fanfic så att ni fortsätter att läsa och tipsa era vänner. puss & kram Malin




gulliga personer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0