del 22 - love actually

Jag reagerade när det blev ljust i rummet. Jag hade tydligen slumrat till och det verkade inte Jennifer ha missat för hon satt i stolen bredvid och skrattade som en tok.

- aaaw you're sooo cute! how could you fell asleep? The movie was great! Hon förväntade sig inget svar utan hon reste sig ur stolen och väntade på att jag skulle resa mig upp jag med. Vilket jag gjorde snabbt. Jag tog tag i hennes hand och vi gick ut ur biosalongen. När vi väl var utanför såfrågade jag henne det jag velat fråga hela kvällen.

- do you want to hang at my place? we can bake, watch a movie or maybe... Jag avbröts av att hon kysste mig på munnen.

- would love to. especially to bake. sa hon och log mot mig. Vi gick mot bilen och vi hoppade in och åkte raka vägen mot mitt hus. Louis hade sagt tidigare idag att han skulle till en kompis så vi skulle få vara själva. Vilket var skönt för jag ville verkligen vara själv med Jennifer.


 



Jennifers perspektiv

Harry öppnade dörren till hans och Louis lägenhet och höll upp den så att jag kunde gå in. Vilken gentleman har var! Jag gick in och möttes av otroligt mycket skor i en hög. Jag tvekade lite men sparkade sedan av mig skorna och hängde upp min skinnjacka på en krok. Harry kom upp bakom mig och kysste mig i nacken.


-What do you wanna bake? viskade han i mitt öra


Jag rös i hela kroppen av hans röst och han var så nära mig. Jag vände mig om så att våra ansikten bara var några centimeter ifrån varandra.


-I don`t know...Maybe some sort of muffin? viskande jag tillbaka.


-Yes that sounds great! sa harry lika tyst och böjde sig ner för att kyssa mig. Hans hand gled ner till min svank och jag knäppte mina händer bakom hans nacke. precis innan kyssarna började gå över från bara romantiska kyssar till hångel, vände mig motvilligt om och började gå in i köket. Jag älskar att retas. Jag visste att Harry hatar när jag gjorde så. Jag började titta i någon bok med mat på för att se om det fanns något gott muffinresept i den.


-Maybe you should have a book for baking...Not for food... sa Harry med ett roat leende på läpparna.


Jag blev lite röd om kinderna och ställde tillbaka boken där jag tagit den. Jag tog fram en annan bok som också stog där. Jag kollade på framsidan. Japp den här hade kakor och tårtor på framsidan. Jag började bläddra i kakboken för att se om det fanns några muffins i den som såg goda ut som vi kunde baka.


-I know some muffins that is very yummy. sa Harry och tog boken ur mina händer och började bläddra i den. Jag stog bara där som ett fån och stirrade på honom. Har var så snygg!! Om någon hade sagt till mig för bara nån månad sen att jag skulle stå i Harry Styles kök och baka hade jag sagt att personen var dum i huvuden. Jag skulle aldrig trott att killen som jag slagit på den där signeringen, att han och jag skulle stå och baka tillsammans, skratta tillsammans, gå på bio, kyssas och jag skulle aldrig ha trott att han skulle få mig känna som jag gör just nu. Han var så fin och han fick mig alltid att le. Han var så omtänksam och han var väldigt snygg. Och jag ville bara kyssa och krama honom tills jag dör.


-This ones are so yummy! Niall gonna love us if we bake them... He loves them! sa harry och pekade på en sida i boken och väckte mig ur mina tankar.


-okey sure! Let´s bake some muffins! sa jag och log.


Harry la bakboken med receptet uppslaget på bänken. Vi började ta fram alla olika ingridienser, en plåt och muffins formar. Vi små pratade hela tiden. Det var så lätt att prata med honom! Jag kunde prata om allt och inget med honom. Vi pratade om filmen vi hade sett, om hur den sura killen hade sagt till oss att vara tystare, vi hade typ dött av garv. Vi pratade om hur länge jag och Frida hade känt varandra och om min familj och ja allt från himmel och jord. Till slut hade vi fått ihop en smet som vi sedan hällde upp i formarna som vi hade gjort i ordning på en plåt och ställde in dom i ugnen. Vi ställde ägg klockan på 15 min som det stog att muffinsarna skulle stå inne. Jag tyckte det lät lite länge med Harry sa att vi skulle göra som reseptet sa. När harry hade ställt ägg- klockan på 15 min stog vi bara och tittade på varandra. Jag trodde jag skulle drunka i hans underbara gröna fina ögon. Harry gick fram till mig och vände upp mitt ansikte mot honom. Han höll sina händer runt mina kinder så om jag hade velat hade jag inte kunnat vända bort huvudet, fast det ville jag ju absolut inte nu. Han kollade ännu djupare i mina ögon och jag i hans.


-I have never meet a girl like you before. I know that I only known you for just a mounth but I like you really much, more than i ever liked a girl before, Jennifer. You are so beautiful and I can be who I´m with you and I don´t have to pretend to be someone else. Every time I see you I get buttterflys in my stomack and I can´t stop think about you.


Jag var helt mållös. Jag visste inte vad jag skulle säga så istället föra att säga någon ting ställde jag mig på tå och kysste honom. Han besvarde kyssen och flyttade ner en ut av sina händer till min svank och tryckte mig närmare sig. Jag drog med händerna upp för hans bröstkorg och tog tag i tröjan han hade på sig och drog mig ännu närmare fast jag trodde att det inte var möjligt. Plötsligt bar Harry upp mig och satte mig på köksbänken. Jag tog mina ben omkring honom och hakade fast fötterna i varandra bakom honom. Han smekte mina lår och jag gav ifrån mig ett litet stön. Jag kunde känna att han log. Kyssarna blev hetare och hetare och plötsligt bar harry upp mig igen. Utan att sluta kyssa mig bärde han mig ut i vardagsrummet där han försiktigt la ner mig i soffan. Han la sig över mig men utan att lägga ner all sin tyngd på mig. Jag drog mina fingrar igenom hans hår och fortsatte ner för hans rygg tills tröjan tog slut. Jag började dra av tröjan och med lite hjälp från harry fick jag av den. Jag strök mina fingrar över hans bara överkropp. Han var verkligen tränad! jag kunde känna musklera spännas när han höll uppe hela sin tygn så jag inte skulle mosas. Harry började ta av mig tröjan. Såklart gick det smidigare för honom att få av mig tröjan. Jag behövde nästan inte ens hjälpa till. Jag såg hur Harry log. Just när han skulle försöka krångla av mig byxorna ringde äggklockan.


-Damn! sa Harry.


-Maybe we should take out the muffins... sa jag lite lite tyst.


-Yes we problably should... sa harry lite besviket. Jag fnissade och gav honom en kyss innan han reste sig och gick för att ta ut muffinsarna.


Jag reste mig också från soffan och tog upp min tröja och som låg slängd på golvet och satte på mig den. Jäkla muffins tänkte jag men gick sedan ut till köket. Harry stog mitt i köket med bar överkropp och höll i en plåt med ett par gryt lappar. Han ställde plåten på spisen så att den skulle svalna. Jag gick fram till honom och tittade på muffinsarna, dom var lite brända som jag trodde dom skulle bli men dom såg ändå ganska goda ut. Jag vände mig om och stirrade på harry. Hans kropp säger jag bara!!!


-Do you see something you like? frågade han flörtigt och och skrattade.


-Mhm, a lot of things sa jag lika flörtigt tillbaka.


Han log och gick iväg för att hämta sin tröja och jag ställde muffinsarna på en tallrik och ställde undan plåten.


-Do you wanna watch a movie or something? frågade Harry som hade kommit tillbaka. Jag vände mig om mot honom och såg att han hade satt på sig en vit t-skirt och ett par blåa mjukis byxor från hollister.


-Yeah sure! sa jag. I´ll fix some te for us!


-Great sa harry och gick iväg för att hämta en film.


Jag kokade vatten i vatten kokaren och stoppade i te påsar i kopparna. Jag tog sedan två muffinsar var så glupsk som jag var och gick ut i vardagsrummet där Harry redan satt i soffan. Jag ställde ner kopparna och dom fyra muffinsarna på bordet.


-Can a borrow some sweatpants? I don´t wanna watch a movie in jeans shorts, I don´t think that is comfortable... sa jag lite generat.


-Of course you can my litte prinsess. It laying some in my room on my bed. Take those! sa han och log.


-Thank you! sa jag och vände mig om och gick in i ett rum jag antog var hans. Mycke riktigt låg ett par mjukisbyxor på hans säng. Jag drog av mig shortsen och satte på mig mjukisarna. Dom var väldigt många storlekar förstora men det var bara skönt. Harry älskade verkligen hollister för dom här var också där ifrån men dom här var gråa. Jag såg en blå/svart t-shirt med texten: RAMONES ligga på sängen. Jag drog av mig min tröja och satta på mig den istället. Den lucktade Harry och var också många nummer förstora men det var bara skönt. Jag la mina kläder på hans säng och gick ut till honom igen.


-Hey that`s one of my favorite T-shirt! But it´s okey that you borrow it beacuse you are me favorite girl. sa han flörtigt och log och jag kände att mina kinder hettade lite. Jag gick fram till soffan och kröp ihop brevid harry. Han la sin arm om mig och jag lutade huvudet mot hans axel.


-Witch movie did you pick? frågade jag



Han bara log.



-You´ll see. sa han.


Jag vände blicken från honom till tv skärmen när jag såg "Love Actually" i stor text på skärmen.


-I have never seen this movie before, sa jag.


Harry vände förvånat blicken mot mig och tittade på mig med chockad blick.


-You have never seen this movie before? ever?


-no... sa jag lite tvekande. Why?


-This is the best movie ever! sa han

-
Your favorite? frågade jag


-Absolutly. Every time I´ll pick movie, it will be this one. Sa han och nickade mot Tv.


-Haha okey I will keep that in mind. sa jag och log.


Filmen började och jag och Harry drack vårat te och åt muffinsarna. Dom var faktiskt ganska goda även om dom hade blivit lite brända. Jag kände att han sneglade på mig lite då och då och varje gång våra blickar möttes tittade jag generat bort. Jag tror både han och jag var lite besvikna över att bli avbrutna när äggklockan ringde och just nu visste vi inte riktigt hur vi skulle beté oss men just nu nöjde jag mig bara med att få luta mitt huvud mot hans axel och känna hur han höll om mig och smekte mig på armen då och då och bara känna trygghet. Jag kände mig trygg när jag var med Harry och jag villa bara stanna i hans famn för alltid. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre och tillslut somnade jag med ett leende på läpparna.



Sådär del 21 ute! Lite röd blev jag om kinderna när jag skrev detta men kände att det måste hända någon ting nu! hoppas ni gillar de! Jag vet att jag har sagt nu i flera veckor att jag sja göra en presentation av mig men den kommer nån gång jag lovar!
Kommentera så mycket ni årkar så kanske nästa del kommer snabbare!
xoxo Lovisa

gulliga personer
Postat av: Melissa

VA gulligt! Älskar förresten Love Actually den är såå sööt! ♥ Och den där lille pojken... Haha :D

Jag ska nog ta & läsa igenom hela din/er novell också snart (imorgon antagligen) Tack för kommentaren! :D Ha en fin kväll

Kram <3

2012-05-29 @ 20:37:09
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/
Postat av: Alina

Haha riktigt bra!! Ni är jätte duktiga :D xx

2012-05-29 @ 20:39:09
URL: http://alinabergkvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Super bra:D

2012-05-29 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0