uppdateringen

Hej hallå kära ni! Jag vet att uppdateringen verkligen inte varit på topp. Men jag var sjuk hela förra veckan så jag kunde inte skriv tyvärr :( Jag har helt otroligt dålig samvete för det men nu har jag sommarlov och ska se till så det kommer några delar i veckan. Har dock fått ett jobb men förhoppningsvis har jag kvällarna lediga :) Ska sätta mig ner nu och skriva ett kapitel hade jag tänkt!

Förresten så drev jag en fanfic om Ulrik Munther innan denna, och den hade runt 20 besökare varje dag, liksom denna. Fast där kommenterade mer än hälften på varje kapitel! visa hur grymma ni directioners är och kommentera lika mycket ni? går på sekunden och desto fler kommentarer desto snabbare kapitel! tack för mig! x / Lisa


gulliga personer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0