del 26 - shopping

- i'm so sorry I really am if you just let me explain. viskade jag mot hennes öra. Hon kramade mig hårdare och jag kände att hon skakade på huvudet.

- you're here now. And that's all that matters. Hon släppte mig ur kramen och kollade in mig i ögonen. Jag pussade hennes blöta panna innan jag tog ett grepp runt hennes midja och lyfte upp henne från bänken. Hon skrattade åt mig när jag bärde henne mot min bil.
Vi åkte mot min lägenhet istället för resturangen. Vi fick ta det någon annan dag för jag kände att det inte riktigt var rätt tillfälle till att äta på en fin resturang. Jag svände in vid huset och vi gick ut ur bilen. Jag gav henne återigen en kram innan jag öppnade dörren åt henne.


 

Jennifers perspektiv
Jag klev innanför dörren och satte mig ned på huk för att ta av mig mina klackskor som var helt fastklibbade mot mina fötter. Jag höll i Harrys ben medans jag tog i för att rycka bort de från fötterna. När de var av reste jag mig upp och kollade in i Harrys ögon, jag såg hur ledsen han var. Han såg helt förkrossad ut.

 

- Harry, don't worry. i'm with you now so everything is fine.

 

- how can you not be mad? what kind of girl are you? sa han och himlade lite med ögonen. Jag log stort mot honom och svarade:

 

- The best one ever! 

 

Han skrattade lite åt mig och gav mig en puss på pannan innan han försvann in i sitt sovrum. Jag följde efter och ställde mig vid dörrkarmen. Jag kollade på honom när han letade runt i garderoben. Det var nästan så att han hade lika mycket kläder som mig. Harry vände sig om mot mig och kastade ett par mjukisbyxor och ett linne på mig som jag tacksamt tog emot. Jag vände mig om och gick mot badrummet. Jag tog av mig klänningen och vred ur den i dushen innan jag hängde den på badkares kanten. Den droppade massor så det kändes bäst att lägga den där. Jag öppnade dörren för att gå ut och innan jag han reagera placerades ett par läppar på mina. Harry tog händerna på mina lår och tryckte mig upp mot honom och gjorde en gest om att jag skulle hoppa. Jag hoppade försiktigt upp och krokade mina ben runt Harrys höfter.Han fortsatte kyssa mig tills när jag helt utan förvarning drog ifrån mitt ansikte från honom och kollade busig på honom. Han kollade chockat på mig.

 

- I'm hungry Harry... sa jag och log stort. Han skrattade lite åt mig och började gå mot köket, han bar mig förtfarande men släppte ned mig på köksbordet. Han vände sig mot kylskåpet och öppnade det. Efter en liten suck vände han sig mot mig.

 

- Do you wanna go and shop with me? We have nothing home. Han log lite snett och tog sina armar om mig. Jag nickade och gav honom en kyss. Den höll på ganska länge men den var fin på något sätt.

 

- AOTCH! utbrast jag och släppte taget om hans läppar. Harry kollade oförstående på mig och hans ögon blev stora.

 

- you bit me! Sa jag chockat men flinade lite samtidigt.

 

- Oh i did!? i'm so sorry! sa han och kollade fortfarande chockat på mig. Jag flinade lite innan jag hoppade ner från köksbordet och började gå mot dörren. Jag stönade högt när jag kom på att jag inte hade några skor.

 

- wow you almost turn me on. sa Harry retsamt. What's wrong?

 

- I got no shoes, svarade jag utan att vända mig om. Jag gick istället fram till dörren och lutade mig mot den. Jag fick strunta i skor. Affären låg ju precis runt hörnet så det var inte hela världen.

 

-I'm not letting you go out without shoes. sa han och gav mig en fundersam blick. You can borrow some of mine. Sa han samtidigt som han började sätta på sig sina converse.

 

- I can't have your shoes. But it's okey! sa jag och ryckte upp dörren direkt när han var klar för att han inte skulle kunna säga emot. Han suckade men verkade ha gett upp.
Precis när jag skulle öppna portdörren kände jag två starka armar om mig. Jag gjorde ifrån mig ett litet tjut när Harry lyfte upp mig så jag satt på hans axlar.

 

- I'M GOING TO DIE HARRY sa jag skräckslaget. Min balans var inte den bästa.

 

- nooo, then i'll save you! Sa Harry glatt och började gå. Det regnade fortfarande så Harry började öka takten vilket bad mig nästan en hjärtinfark. Jag trodde verkligen att jag skulle ramla ner men när vi väl var utanför affären var jag fortfarande vid liv uppe på Harrys axlar.

**

- HARRY! WE NEED NUTELLA! utbrast jag plötsligt. Harry kollade på mig konstigt men nickade sedan.

 

- sure but you're coming with me to the gym tomorrow! By the way I have no idea where that is. sa han. JAg himlade med ögonen och gick fram till en kille jag såg stå några meter bort. 

 

Harrys perspektiv
Jennifer gick bort mot någon man innan jag ens hunnit blinka. Jag stod kvar där jag stod och väntade på henne där. Hon tog onödigt lång tid på sig och när hon la en hand på hans axel och skrattade brast det för mig. Jag gick argt mot de.


CLIFFHANGER! vad kommer hända nu dååååå? KOMMENTERA / Lisa


gulliga personer
Postat av: Anonym

Greatt!! :)

2012-06-21 @ 10:09:44
Postat av: Moa

Så bra:)

2012-06-28 @ 17:12:41
Postat av: Esmeralda :)

Det är ju jättebra, när kommer nästa del? :D

2012-07-08 @ 15:33:38
URL: http://Esmiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0