del 23 - pictures

Filmen började och jag och Harry drack vårat te och åt muffinsarna. Dom var faktiskt ganska goda även om dom hade blivit lite brända. Jag kände att han sneglade på mig lite då och då och varje gång våra blickar möttes tittade jag generat bort. Jag tror både han och jag var lite besvikna över att bli avbrutna när äggklockan ringde och just nu visste vi inte riktigt hur vi skulle beté oss men just nu nöjde jag mig bara med att få luta mitt huvud mot hans axel och känna hur han höll om mig och smekte mig på armen då och då och bara känna trygghet. Jag kände mig trygg när jag var med Harry och jag villa bara stanna i hans famn för alltid. Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre och tillslut somnade jag med ett leende på läpparna.
Jag vaknade av att jag hörde duns i hela huset, innan jag visste ordet av det hörde jag Louis ropa och strax efter det for dörren till harrys rum upp.

- HARRY HOW DID IT GO YESTER.....day. Han stannade upp i sin mening när han såg mig sitta upp i sängen helt nyvaken. Han log retsamt.

- pretty good i guess.... han skrattade åt mig och gick ut ur rummet. Jag bara satt där och skämdes över det som nyss hänt. Jag la mig ned i sängen och drog täcket över huvudet. Jag hörde små skrockande bredvid mig. Jag lyfte bort täcket och blåste bort håret från mitt ansikte.

- what? sa jag och försökte låta sur.

- you're cute when you're ashamed.

- i'm soooo not ashamed!

Han bara flinade åt mig innan han lyfte bort en hårslinga som ramlat ner i mitt ansikte. Han böjde sig fram för att kyssa mig men jag backade undan. Han kollade chockat på mig.

- my morning breath is terrible. försvarade jag mig med. Han himlade med ögonen och böjde sig återigen fram för att kyssa mig. Och jag backade åter igen undan.

- Sorry. But you really don't want to kiss me right now..

- yes i do! sa harry och låtsades vara sur när han ännu en gång gjorde ett försök till att kyssa mig. Jag backade men tydligen var inte sängen mycket större så jag höll på att ramla ner, jag tog tag i Harry i hopp om att jag inte skulle ramla ned men det gjorde bara saken värre för Harry flög ned han med och ramlade rakt på mig. Jag gav ifrån mig ett högljutt stön och Harry skrattade. Nu tog han sin chans och kysste mig.

- HEEEY! utbrast jag och gjorde en ledsen min. Han skrattade åt mig.

- that wasen't so bad! Jag himlade med ögonen och puttade bort Harry och reste mig upp. Jag hade dagen innan fått låna en t-shirt av Harry att sova i så jag gick fram till min väska som stog vid hans byrå och tog på mig mina kläder. Harry tittade på mig hela tiden men det gjorde mig inte så mycket. När jag var klar vände jag mig mot Harry.

- are you going to eat breakfast in that? Han nickade och tog min hand när vi gick mot köket. Jag kollade ned på den och log. Det kändes så bra att ha hans hand i min.

Louis satt vid bordet när vi kom in i köket och log stort mot oss. Jag släppte Harrys hand och satte mig på stolen framför Louis. Harry satte sig på stolen bredvis mig och tog bram brödet och gav till mig. Vi gjorde iordning frukosten under tystnad. Men det var en skön tystnad. När jag och Harry började äta kände jag att han la handen på mitt lår. Jag kollade ner på hans han och log. När jag kollade upp igen kollade Louis på mig med chockade stora ögon.

- what....? frågade jag och förstod ingenting. Han reste sig upp fortfarande med ögonen uppspärrade på mig och Harry. Sen gick han ut ur rummet. Jag vänta mig mot Harry men innan jag han fråga honom sa han.

- You just watched down in your crotch and smiled. What do you think he think? sa harry och flinade åt mig.

- oh! no! nononoooo! sa jag och kollade åt håller Louis hade försvinnit ifrån. Jag begravde huvudet i händerna och ville bara dö av skam. Harry satt och skrattade massor åt mig.


- I KNOW WHAT WE CAN DO! utbrast Harry efter att både han och jag länge funderat på vad vi skulle göra. Hon sprang in i sitt rum och kom tillbaka en minut senare med en systemkamera.

- we can take couple pictureees! I wanted to do that since I got this camera! Jag himlade med ögonen och nickade. Jag kunde inte neka honom eftersom han var så exalterad. 

Jag var oseriös på de flesta bilderna men Harry skulle absolut vara seriöst och jätte gullig. Han ville "ha bilder på oss tillsammans" och han skulle jämt kramas,pussas eller göra något gulligt med mig på varje bild. Jag älskade det. Men att fastna bra på bild var inte min starka sida.

harrys perspektiv
Jag gillar verkligen den här tjejen. Jennifer gör mig lycklig hela tiden. Jag har aldrig mött någon som henne förut, Jag vill bara krama och pussa henne varje sekund. Vi hade umgåtts väldigt mycket nu och vi kysser varandra hela tiden. Betyder det att vi är ihop? Jag vet inte hur hon känner men jag vill verkligen det. Jag ska samla mod och fråga henne. Jag vill att hon ska vara min och ingen annans. Bara min.

tråkigt kapitel men jag är trött och har inte så mycket inspiration. haha, vad vill ni ska hända? / Lisa

gulliga personer
Postat av: Julia

Var inte alls tråkigt! Bara så sjukt gulligt!!

2012-06-03 @ 12:33:19
Postat av: Clara

Jättebra fanfic! Lägg upp delar oftare bara :)

2012-06-04 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0